5 tipp: Hogyan készíts jobb és szebb Instagram fotókat?

13522465_1364381480244756_2108666639_n

Az Instagram mára egy hatalmas közösségi oldallá vált, ahol a lényeg kedvenc képeid feltöltése és azok szerkesztése, szépítése. Ennek megfelelően a világon szinte már mindenki regisztrált erre az oldalra, hírességek is.

Itt az ideje, hogy a filtereket ne a rossz fotók feljavítására használd! Következő cikkünk célja az, hogy olyan tippeket és trükköket mutassunk be, amikkel szép fotóidat teheted még jobbá az Instagram segítségével.

Tipp: Hívasd elő fotóidat a mobilodról!

A mobil appokkal felturbózhatod a nyári képeidet, amiket azonnal elő is hívathatsz a TörökFotó oldalán.

fotórendelés

 

1, Ne használd az Instagramot fényképezéshez

Tehát, amikor a fotót készíted az okostelefonoddal ne konkrétan a megnyitott app-on keresztül tedd azt, hanem a sima fényképező módból. Az Instagram kameráról hiányzik néhány funkció, amire egyébként a mobilod kamerája képes (pl.: nagyítás, az Instagram automatikusan levágja a képet négyzet alakúra és nem lehet lassított felvételt készíteni vele vagy videózni).

Röviden: Az app kamerája közel sem tud annyit, mint az okostelefon kamerája. Viszont az Instagramon keresztül bármelyik fotó megnyitható és szerkeszthető lesz.

 

 

2, Maradj egyensúlyban!

Most, hogy már tudod érdemesebb az okostelefonod kameráját használni van néhány iránymutató, amit érdemes követnek fotózás során. Először is: te magad vagy az állvány. Ha a lehetőségek engedik akkor próbáld megtámasztani a kezed (egy fán, egy padon, asztalon vagy a barátod vállán), hogy biztosabb legyen és ne mozduljon be a kép. Ez különösen esti fotózásnál fontos, mert homályos lesz a fotó a hosszabb záridő miatt ha bemozdul a kezed.

 

13530624_1364381440244760_2087430087_n
fotó: Instagram

 

3, Négyzet alakú fotók!

Újabban már nem csak négyzet alakú képeket tölthetsz fel Instagramra, hanem olyat amilyet szeretnél. Ennek ellenére a négyzet alak még mindig nagyon divatos. Ezért fontos, hogy ha fotót készítesz a reggeli kávédról vagy kedvencedről akkor próbálj minél nagyobb teret hagyni körülötte, hiszen az Instagram úgyis négyzet alakúra vágja a képet, így nem marad majd le semmi róla. Ráadásul később úgy méretezheted a fotóid ahogyan csak szeretnéd.

 

 

4, Fókusz

Nyilván az már nem újdonság, hogy a jobb fókuszhoz illetve fényviszonyok beállításához érdemes az okostelefon képernyőjét megérinteni azon ahol a fókuszt szeretnénk erősíteni. Amint megjelenik a sárga négyzet már fókuszált is a kamera és kattinthatsz is.

 

asztal
A fotó a fényviszonyok beállítása előtt és után. (fotó: www.buzzfeed.com)
Tipp: Hívasd elő fotóidat a mobilodról!

A mobil appokkal felturbózhatod a nyári képeidet, amiket azonnal elő is hívathatsz a TörökFotó oldalán.

fotórendelés

(IPhone esetében úgy rögzíthető az élesség és a fény, hogy az ujjunkat nyomva tartjuk a képernyőn egészen addig míg meg nem jelenik az AE/EF felirat, ezután a beállítás már nem fog változni.)

 

5, Egyéb appok

Az Instagram mellett rengeteg képszerkesztővel találkozhatsz, amiket érdemes kipróbálnod. A kísérletezés mindig érdekes, szép eredményeket hozhat. Ne félj belevágni! Itt olvashatsz további appokról!

 

13552707_1364381476911423_570556706_n
(fotó: Instagram)

 

Tipp: Hívasd elő fotóidat a TörökFotónál!

Látogass el üzletünkbe és hívasd elő a legjobb appos fotóidat a TörökFotónál!

 

Szívesen olvasnál még hasonló appokról vagy fotózásról? Akkor kövess minket Facebookon!

 

2,195 hozzászólás itt: “5 tipp: Hogyan készíts jobb és szebb Instagram fotókat?

  1. Attractive section of content. I just stumbled
    upon your website and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog
    posts. Any way I will be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently
    rapidly.

  2. Visszajelzés: business
  3. Pretty section of content. I just stumbled upon your web site and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog posts.

    Any way I’ll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently rapidly.

  4. I have been surfing on-line more than 3 hours these days, but I never discovered any attention-grabbing article like yours. It’s lovely value enough for me. Personally, if all web owners and bloggers made excellent content as you probably did, the internet can be a lot more useful than ever before. “No one has the right to destroy another person’s belief by demanding empirical evidence.” by Ann Landers.

  5. What’s up to all, it’s genuinely a good for me to pay a quick visit this web site,
    it includes precious Information.

  6. Please let me know if you’re looking for a author for your site.
    You have some really good articles and I believe
    I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d really like to write some articles for
    your blog in exchange for a link back to mine. Please
    send me an email if interested. Regards!

  7. Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging
    for? you made blogging look easy. The overall look of your site is wonderful, as well as the content!

  8. Write more, thats all I have to say. Literally,
    it seems as though you relied on the video to make your point.
    You obviously know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting
    videos to your site when you could be giving us something informative to read?

  9. you are in point of fact a good webmaster. The site loading
    pace is incredible. It sort of feels that you are doing any unique trick.

    In addition, The contents are masterpiece. you have performed a magnificent activity on this subject!

  10. Thanks for every other magnificent post. The place else
    may just anybody get that type of information in such an ideal approach of writing?
    I have a presentation subsequent week, and I am on the search for
    such information.

  11. Hi there very cool site!! Guy .. Excellent ..
    Wonderful .. I’ll bookmark your site and take the feeds also?
    I am glad to seek out a lot of useful information here within the put up, we need develop more techniques in this regard,
    thanks for sharing. . . . . .

  12. If some one wants expert view about running a blog then i suggest him/her to visit this weblog, Keep up the fastidious work.

  13. Hi, every time i used to check blog posts here in the early hours in the break of day, for the reason that i enjoy to learn more
    and more.