5 tipp: Hogyan készíts jobb és szebb Instagram fotókat?

13522465_1364381480244756_2108666639_n

Az Instagram mára egy hatalmas közösségi oldallá vált, ahol a lényeg kedvenc képeid feltöltése és azok szerkesztése, szépítése. Ennek megfelelően a világon szinte már mindenki regisztrált erre az oldalra, hírességek is.

Itt az ideje, hogy a filtereket ne a rossz fotók feljavítására használd! Következő cikkünk célja az, hogy olyan tippeket és trükköket mutassunk be, amikkel szép fotóidat teheted még jobbá az Instagram segítségével.

Tipp: Hívasd elő fotóidat a mobilodról!

A mobil appokkal felturbózhatod a nyári képeidet, amiket azonnal elő is hívathatsz a TörökFotó oldalán.

fotórendelés

 

1, Ne használd az Instagramot fényképezéshez

Tehát, amikor a fotót készíted az okostelefonoddal ne konkrétan a megnyitott app-on keresztül tedd azt, hanem a sima fényképező módból. Az Instagram kameráról hiányzik néhány funkció, amire egyébként a mobilod kamerája képes (pl.: nagyítás, az Instagram automatikusan levágja a képet négyzet alakúra és nem lehet lassított felvételt készíteni vele vagy videózni).

Röviden: Az app kamerája közel sem tud annyit, mint az okostelefon kamerája. Viszont az Instagramon keresztül bármelyik fotó megnyitható és szerkeszthető lesz.

 

 

2, Maradj egyensúlyban!

Most, hogy már tudod érdemesebb az okostelefonod kameráját használni van néhány iránymutató, amit érdemes követnek fotózás során. Először is: te magad vagy az állvány. Ha a lehetőségek engedik akkor próbáld megtámasztani a kezed (egy fán, egy padon, asztalon vagy a barátod vállán), hogy biztosabb legyen és ne mozduljon be a kép. Ez különösen esti fotózásnál fontos, mert homályos lesz a fotó a hosszabb záridő miatt ha bemozdul a kezed.

 

13530624_1364381440244760_2087430087_n
fotó: Instagram

 

3, Négyzet alakú fotók!

Újabban már nem csak négyzet alakú képeket tölthetsz fel Instagramra, hanem olyat amilyet szeretnél. Ennek ellenére a négyzet alak még mindig nagyon divatos. Ezért fontos, hogy ha fotót készítesz a reggeli kávédról vagy kedvencedről akkor próbálj minél nagyobb teret hagyni körülötte, hiszen az Instagram úgyis négyzet alakúra vágja a képet, így nem marad majd le semmi róla. Ráadásul később úgy méretezheted a fotóid ahogyan csak szeretnéd.

 

 

4, Fókusz

Nyilván az már nem újdonság, hogy a jobb fókuszhoz illetve fényviszonyok beállításához érdemes az okostelefon képernyőjét megérinteni azon ahol a fókuszt szeretnénk erősíteni. Amint megjelenik a sárga négyzet már fókuszált is a kamera és kattinthatsz is.

 

asztal
A fotó a fényviszonyok beállítása előtt és után. (fotó: www.buzzfeed.com)
Tipp: Hívasd elő fotóidat a mobilodról!

A mobil appokkal felturbózhatod a nyári képeidet, amiket azonnal elő is hívathatsz a TörökFotó oldalán.

fotórendelés

(IPhone esetében úgy rögzíthető az élesség és a fény, hogy az ujjunkat nyomva tartjuk a képernyőn egészen addig míg meg nem jelenik az AE/EF felirat, ezután a beállítás már nem fog változni.)

 

5, Egyéb appok

Az Instagram mellett rengeteg képszerkesztővel találkozhatsz, amiket érdemes kipróbálnod. A kísérletezés mindig érdekes, szép eredményeket hozhat. Ne félj belevágni! Itt olvashatsz további appokról!

 

13552707_1364381476911423_570556706_n
(fotó: Instagram)

 

Tipp: Hívasd elő fotóidat a TörökFotónál!

Látogass el üzletünkbe és hívasd elő a legjobb appos fotóidat a TörökFotónál!

 

Szívesen olvasnál még hasonló appokról vagy fotózásról? Akkor kövess minket Facebookon!

 

110 hozzászólás itt: “5 tipp: Hogyan készíts jobb és szebb Instagram fotókat?

  1. Visszajelzés: auto taxi
  2. Visszajelzés: malydomeczek
  3. Visszajelzés: Knights Templar
  4. Visszajelzés: Laboratory glassware
  5. Visszajelzés: Yahweh-Jehovah
  6. Visszajelzés: Houseforsale
  7. Visszajelzés: iPad wholesale
  8. Visszajelzés: Little Lunch Suppen
  9. Visszajelzés: m88 asia
  10. Visszajelzés: Pure kona coffee
  11. Visszajelzés: 100% pure kona coffee
  12. Visszajelzés: 100% pure kona coffee
  13. Visszajelzés: Kona coffee brands
  14. Visszajelzés: Kona coffee brands
  15. Visszajelzés: lion coffee beans
  16. Visszajelzés: lion kona coffee blends
  17. Visszajelzés: lion coffee blends
  18. Visszajelzés: buy hualalai coffee
  19. Visszajelzés: hualalai coffee beans
  20. Visszajelzés: buy pure hualalai coffee
  21. Visszajelzés: Instagram
  22. Visszajelzés: buy kona coffee
  23. Visszajelzés: سرور مجازی
  24. Visszajelzés: AYMES International
  25. Visszajelzés: AYMES International
  26. Visszajelzés: Cbd
  27. Visszajelzés: IPTV panel
  28. Visszajelzés: خرید اپل آیدی
  29. Visszajelzés: Gearbox fork
  30. Visszajelzés: 4CEC crystal
  31. Visszajelzés: Roof rack
  32. Visszajelzés: طلای سفید
  33. Visszajelzés: Drop Shipping
  34. Visszajelzés: تبلیغ گوگل
  35. Visszajelzés: สมัครm88
  36. Visszajelzés: Safety Director
  37. Visszajelzés: best coffee brands
  38. Visszajelzés: خرید کریو
  39. Visszajelzés: 100% kona coffee estate
  40. Visszajelzés: 100% kona coffee company
  41. Visszajelzés: my happy games
  42. Visszajelzés: خرید اکانت vpn
  43. Visszajelzés: خرید طلا
  44. Visszajelzés: Samsung garantijas centrs
  45. Visszajelzés: Rockstar
  46. Visszajelzés: Life Is
  47. Visszajelzés: gourmet kona coffee store
  48. Visszajelzés: gourmet coffee brands
  49. Visszajelzés: kona gourmet coffee store
  50. Visszajelzés: مه ساز
  51. Visszajelzés: brindes
  52. Visszajelzés: خرید vpn
  53. Visszajelzés: خرید vpn
  54. Visszajelzés: largerbox
  55. Visszajelzés: مه پاش خانگی
  56. Visszajelzés: دستبند پرنده
  57. Visszajelzés: هپاش
  58. Visszajelzés: مه ساز
  59. Visszajelzés: مه ساز
  60. Visszajelzés: Buy Followers
  61. Visszajelzés: گوگل ادسنس
  62. Visszajelzés: Baidu PPC
  63. Visszajelzés: کولر صنعتی
  64. Visszajelzés: خرید vpn
  65. Visszajelzés: beauty tips
  66. Visszajelzés: Suzuki
  67. Visszajelzés: free embroidery designs
  68. Visszajelzés: Drain clogg services
  69. Visszajelzés: judo training gear

Minden vélemény számít!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.