5 tipp: Hogyan készíts jobb és szebb Instagram fotókat?

13522465_1364381480244756_2108666639_n

Az Instagram mára egy hatalmas közösségi oldallá vált, ahol a lényeg kedvenc képeid feltöltése és azok szerkesztése, szépítése. Ennek megfelelően a világon szinte már mindenki regisztrált erre az oldalra, hírességek is.

Itt az ideje, hogy a filtereket ne a rossz fotók feljavítására használd! Következő cikkünk célja az, hogy olyan tippeket és trükköket mutassunk be, amikkel szép fotóidat teheted még jobbá az Instagram segítségével.

Tipp: Hívasd elő fotóidat a mobilodról!

A mobil appokkal felturbózhatod a nyári képeidet, amiket azonnal elő is hívathatsz a TörökFotó oldalán.

fotórendelés

 

1, Ne használd az Instagramot fényképezéshez

Tehát, amikor a fotót készíted az okostelefonoddal ne konkrétan a megnyitott app-on keresztül tedd azt, hanem a sima fényképező módból. Az Instagram kameráról hiányzik néhány funkció, amire egyébként a mobilod kamerája képes (pl.: nagyítás, az Instagram automatikusan levágja a képet négyzet alakúra és nem lehet lassított felvételt készíteni vele vagy videózni).

Röviden: Az app kamerája közel sem tud annyit, mint az okostelefon kamerája. Viszont az Instagramon keresztül bármelyik fotó megnyitható és szerkeszthető lesz.

 

 

2, Maradj egyensúlyban!

Most, hogy már tudod érdemesebb az okostelefonod kameráját használni van néhány iránymutató, amit érdemes követnek fotózás során. Először is: te magad vagy az állvány. Ha a lehetőségek engedik akkor próbáld megtámasztani a kezed (egy fán, egy padon, asztalon vagy a barátod vállán), hogy biztosabb legyen és ne mozduljon be a kép. Ez különösen esti fotózásnál fontos, mert homályos lesz a fotó a hosszabb záridő miatt ha bemozdul a kezed.

 

13530624_1364381440244760_2087430087_n
fotó: Instagram

 

3, Négyzet alakú fotók!

Újabban már nem csak négyzet alakú képeket tölthetsz fel Instagramra, hanem olyat amilyet szeretnél. Ennek ellenére a négyzet alak még mindig nagyon divatos. Ezért fontos, hogy ha fotót készítesz a reggeli kávédról vagy kedvencedről akkor próbálj minél nagyobb teret hagyni körülötte, hiszen az Instagram úgyis négyzet alakúra vágja a képet, így nem marad majd le semmi róla. Ráadásul később úgy méretezheted a fotóid ahogyan csak szeretnéd.

 

 

4, Fókusz

Nyilván az már nem újdonság, hogy a jobb fókuszhoz illetve fényviszonyok beállításához érdemes az okostelefon képernyőjét megérinteni azon ahol a fókuszt szeretnénk erősíteni. Amint megjelenik a sárga négyzet már fókuszált is a kamera és kattinthatsz is.

 

asztal
A fotó a fényviszonyok beállítása előtt és után. (fotó: www.buzzfeed.com)
Tipp: Hívasd elő fotóidat a mobilodról!

A mobil appokkal felturbózhatod a nyári képeidet, amiket azonnal elő is hívathatsz a TörökFotó oldalán.

fotórendelés

(IPhone esetében úgy rögzíthető az élesség és a fény, hogy az ujjunkat nyomva tartjuk a képernyőn egészen addig míg meg nem jelenik az AE/EF felirat, ezután a beállítás már nem fog változni.)

 

5, Egyéb appok

Az Instagram mellett rengeteg képszerkesztővel találkozhatsz, amiket érdemes kipróbálnod. A kísérletezés mindig érdekes, szép eredményeket hozhat. Ne félj belevágni! Itt olvashatsz további appokról!

 

13552707_1364381476911423_570556706_n
(fotó: Instagram)

 

Tipp: Hívasd elő fotóidat a TörökFotónál!

Látogass el üzletünkbe és hívasd elő a legjobb appos fotóidat a TörökFotónál!

 

Szívesen olvasnál még hasonló appokról vagy fotózásról? Akkor kövess minket Facebookon!

 

76 hozzászólás itt: “5 tipp: Hogyan készíts jobb és szebb Instagram fotókat?

  1. Visszajelzés: CBD Oil
  2. Visszajelzés: CBD Oil
  3. Visszajelzés: SNSG
  4. Visszajelzés: Beauties Vista
  5. Visszajelzés: Making wedding memories
  6. Visszajelzés: China
  7. Visszajelzés: andysnetwork
  8. Visszajelzés: nebbia
  9. Visszajelzés: boys tees
  10. Visszajelzés: اکانت وی پی ان
  11. Visszajelzés: Directorio Empresarial
  12. Visszajelzés: maxilofacial chile
  13. Visszajelzés: Agente Aduanal en Mexico
  14. Visszajelzés: coffee pure kona
  15. Visszajelzés: coffee kona store
  16. Visszajelzés: coffee pure hi brands
  17. Visszajelzés: coffees pure kona
  18. Visszajelzés: coffee lion kona store
  19. Visszajelzés: kona coffee bean
  20. Visszajelzés: coffee beans premium
  21. Visszajelzés: خرید vpn
  22. Visszajelzés: eBay finds
  23. Visszajelzés: ABrand
  24. Visszajelzés: Fs19 mods
  25. Visszajelzés: WATCH BBC IPLAYER ABROAD
  26. Visszajelzés: turnkey assembly China
  27. Visszajelzés: vpn اینستاگرام
  28. Visszajelzés: gifts under
  29. Visszajelzés: clenbuterol china
  30. Visszajelzés: things to do in lisbon
  31. Visszajelzés: Bunsen burner
  32. Visszajelzés: watch us netflix abroad
  33. Visszajelzés: pornhd
  34. Visszajelzés: pop-music
  35. Visszajelzés: هپاش
  36. Visszajelzés: کولر مسجد
  37. Visszajelzés: Trap edm music
  38. Visszajelzés: fletes locales
  39. Visszajelzés: Sitios Web
  40. Visszajelzés: اسکوتر برقی
  41. Visszajelzés: aerial lift rental miami
  42. Visszajelzés: head shop special offers
  43. Visszajelzés: holiday traveling
  44. Visszajelzés: Street wear
  45. Visszajelzés: Group fitness
  46. Visszajelzés: PHP scripts
  47. Visszajelzés: roupas em atacado
  48. Visszajelzés: diseño Web en cordoba
  49. Visszajelzés: skin care device
  50. Visszajelzés: bjj class in Irving
  51. Visszajelzés: Beach Boys Surfboard
  52. Visszajelzés: taxi to Stewart airport
  53. Visszajelzés: get instant ebooks now
  54. Visszajelzés: خرید socks5
  55. Visszajelzés: family christian shop
  56. Visszajelzés: fiscal finesses

Minden vélemény számít!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.